רשימה ארוכה של ארועים נוספה לבלוג

אין תגובות על רשימה ארוכה של ארועים נוספה לבלוג

בשנה האחרונה העברתי את הבלוג לשרת חדש, ועדיין יש בעיות שנשארו: גם ברשימת התפוצה, וגם בגישה מיישומים אחרים.

בינתיים, אפשר למצוא כאן עדכונים מחצי השנה האחרונה:

המלחמה צמצמה את איזורי הטיולים, וגם את תשומת הלב. היינו רק בטיול שיטפונות אחד השנה <קישור לתמונות>.

בין לבין, לקחתי את התלמידים המצטיינים לחופשת סקי <קישור לתמונות>

וגם אני מצאתי את עצמי בהאג. זכאי. <קישור לתמונות>

וטיפות אחרונות של חורף במדבר יהודה – נחל חימר <קישור לתמונות>

מסלול חדש יחסית סודר בנחל ליד מנחמיה, מאפשר הליכה בערוץ זורם עם סולמות (מים יש רק עד תחילת האביב) <קישור לתמונות>

לאורך הדרך העתיקה בין ירושלים ליריחו יש שרידים של כנסיות עתיקות ואתרים ארכיאולוגים. הסיור בין משטרת אדומים להר הצופים <קישור לתמונות>

איזור שפך נחל ערוגות לים המלח – בולענים ותצורות מלח <קישור לתמונות>

מעט מאוד תיירים בירושלים. המצב איפשר לנו לצפות בטכסים של יום שישי הטוב שבדרך כלל עמוסים מדי <קישור לתמונות>

וגם היה מקום פנוי בהוספיס האוסטרי (היינו די לבד שם) עם סיור במתחם המרוני והסיריאני <קישור לתמונות>

שיחזור קרב קרני חיטין כן התקיים השנה. הטילים היו רחוקים, וגם השנה הצלבנים הפסידו. <קישור לתמונות>

וגם השנה הגענו לשופרנאו לחופשה <קישור לתמונות>

טיול ליל ירח – הפעם באיזור מעגן מיכאל <קישור לתמונות>

אילת – ים וטיולים <קישור לתמונות>

קצת לפני הטילים והכטב"מים, טיול בנחל אלעל בגולן <קישור לתמונות>

קילצה פולין, נסיעה קצרה <קישור לתמונות>

לא נשארו כמעט מסלולי מים בטוחים לטיול. נסענו לואדי קלט <קישור לתמונות>:

באתר שלי ביוטיוב יש הרבה סרטונים חדשים. קישור כאן: <קישור ל- Youtube>

והעיקר, שתהיה לנו שנה טובה, בטוחה ושקטה, שהחטופים יחזרו בשלום והחיילים יחזרו בשלום, ושהחיים יחזרו לשיגרה.

עוד טיול שנתי – JMT בהרי סיירה-יוסמיטי ארה"ב

באוגוסט מימשנו תוכניות עתיקות לטיול נוסף בהרי יוסמיטי, והפעם את המיקטע הצפוני בשביל ג'ון מיור John Muir בהרי הסיירה עד יוסמיטי. 8 ימים עם ציוד על הגב בין הרים מושלגים, אגמים ויערות, במזג אויר מושלם.

<קישור לתמונות>

חורף

אין תגובות על חורף

השנה החורף חריג בהיקף מזג האויר, עם שטפונות והמון מים בדרום. את החורף התחלנו בטיול לנחל צאלים עליון <קישור לתמונות>

במקום הטיולים המתוכננים לסיני ולירדן, יצאנו להרי אילת מיד אחרי שיטפון <קישור לתמונות>

סיור מנזרים באיזור בית שמש <קישור לתמונות>

ובשיא הפריחה במערב השומרון – אל המשטרה הבריטית ליד דיר קדיס <קישור לתמונות>

סיני קרובה רחוקה

אין תגובות על סיני קרובה רחוקה

חגיגת סיני הקודמת הסתיימה ב- 2004 עם הפיגועים בחופים. 18 שנה אחרי, חזרתי לסיני לטיול בהרי המזרח. כמובן שאי אפשר להזניח את ההר הגבוה (מרומי סיני), ובאוגוסט חזרתי להרים אחרי 19 שנה של היעדרות. 6 ימי טיול בין ההרים, הבריכות, הבוסתנים והבולדרים, עם צוות בדואי מצויין. תוך חודש – טיול נוסף בהרים (השלמה לטיול הקודם) בדגש הפסגות הגבוהות. סיני היתה מלאה מטיילים, ותוכנית הטיולים בשאר הרי סיני למהלך השנה היתה צפופה. אבל המציאות החליטה אחרת – ושוב מסתמן שתהיה הפסקה ארוכה.