חורף

אין תגובות על חורף

חורף, גשם, שיטפונות ושלג. מצויין לטיולים.

בזמן הגשם אפשר לטייל בנחלים הזורמים במדבר יהודה. וגם במנזרים הנטושים בקסר אל-יהוד ליד הירדן, שסוף סוף נפתחים לביקורים. <קישור לתמונות>.

ארוע שלג נדיר – טיול בשלוגיות שנשארו בגוש עציון <קישור לתמונות>

טיול קשוח בנגב, מנחל מרזבה לנחל צבירה, דרך נקיקים ונביעות קטנות, הבריכה של עין אום סלח, נופי סוואנה וקניונים קטנים <קישור לתמונות>

סוף שנת 2021 – חגי דצמבר

אין תגובות על סוף שנת 2021 – חגי דצמבר

המשטרה הירדנית הנטושה ברוג'ום א-נקה חזרה לחיים. לילה קסום באחד החדרים, וטיול למחרס דלל <קישור לתמונות>.

בין ג'בל מונטר לבקעת הורקניה מסתתר אתר נזירות נידח – הלאורה של ירמיאס. והיו גם חלמוניות <קישור לתמונות>.

חורף בהרי אילת – טיול באיזור הר אמיר <קישור לתמונות>

עם חגי דצמבר, יצאתי לטייל באתרים נוצריים ברחבי הארץ. תבדקו בערוץ שלי ביוטיוב <קישור> – יש כמה סרטונים ממיסות חג המולד.

<קישור לתמונות מהכנסיות במעלול, יפיע, וכפר כנא>

<קישור לתמונות מחנוכה וכריסמס בירושלים>

<קישור לתמונות מהכנסיות באיזור הכינרת>

עונת הפסטיבלים

אין תגובות על עונת הפסטיבלים

אחרי שבשנה הקודמת היו סגרים וביטולים, השנה התקיימו רוב הפסטיבלים:

אינדינגב <קישור לתמונות>, שלושה ימים במצפה גבולות בדרום. הכרטיסים נמכרו זמן רב מראש. כ- 10,000 משתתפים. הפעם היינו רוב הזמן בהופעות ולא טיילנו באיזור.

אלטרנדיב <קישור לתמונות> – במעוז הקונספירציות פרדס חנה, הפסטיבל הזה תמיד נחמד, ארוע לא מסחרי עם קהל קטן והופעות נדירות:

מינוס אפס וגיאגיא בפסטיבל הפסנתר:

פסטיבל גרזן הרביעי – לייבל גרזן אספו את כל הלהקות שלהם לארוע חביב ומוקפד. האח הקטן (מאוד) של אינדינגב:

ואפילו הופעה של המסך הלבן בהיכל התרבות:

וביקור באתר העקבות של הדינוזאור בבית זית, עם ביקור באיזור צובה <קישור לתמונות>

וממש בסוף הקיץ, טיול לנחל דרדר ומערת סלעית <קישור לתמונות>

וממש לפני תחילת עונת השיטפונות, טיול בנחל אוג לכל אורכו <קישור לתמונות>

נסיעה לבנגלור (הודו), ביום עם מבט יפה למדבריות סעודיה, אמירויות וירדן <קישור לתמונות>

את סיקור עונת הפסטיבלים אשאיר לפעם הבאה

טיולי סוף הקיץ

אין תגובות על טיולי סוף הקיץ

גם השנה נסענו לאילת, בדגש על טיולי בוקר/ערב והרבה ים. בדרך חזרה נכנסנו לנחל פראן אל קניון עדה. <קישור לתמונות>.

טיול בגולן <קישור לתמונות>

טיולי ליל ירח – הראשון ברכס כוכב השחר במדבר שומרון <קישור לתמונות>

והשני – איזור תחנת הרכבת מסעודיה ועתיקות סבסטיה בשומרון <קישור לתמונות>

האתרים בירושלים מתחילים להיפתח למטיילים – ביקור נדיר באדיקולה בכנסיית הקבר <קישור לתמונות>

בצפון – ביקור באתרים בגולן ובחרמון, וגם באתר גוב יוסף ליד עמיעד. <קישור לתמונות>.

אלטה ויה

אין תגובות על אלטה ויה

בעיכוב של שנה יצאנו לטיול בדולומיטים האיטלקיים. התחלנו בעיר ונציה, ואחריה 8 ימי הליכה במסלול אלטה ויה 1, לינה בבקתות טובות בדרך, פסגות, שלג ויערות. אפילו שיטפון קטן בדרך. כמות יפה של שטרודלים, ראדלרים ובירות. המסלול לא היה עמוס (כנראה בגלל הקורונה), ומלבד המקומיים וסביבתם הקרובה – השפה הנפוצה בהרים היתה עברית. <קישור לתמונות>