קטגוריה: הופעות

ארועים קרובים – המלצות

יוני-יולי בכל שנה מביאים איתם פסטיבלים והופעות. כמה המלצות: חמישי 28/6 בתאטרון תמונע – טוניק קלוניק (כניסה חינם). אי אפשר לתאר כי אי אפשר לדעת מה יהיה שם. שיגרתי זה… Read more »

לפני ואחרי השיטפונות

השיטפונות מילאו את הגבים במדבר במים. בפוסט הזה יש המון גלריות של תמונות מטיולים אחרי השיטפונות וגם קצת חובות מלפני השיטפונות. לפני השיטפונות טיילנו כמו בכל שנה בעקבות המפלס הנסוג… Read more »

אינדי

אוקטובר הוא חודש הפסטיבלים. זה התחיל בפסטיבל אינדינגב, 3 ימים של חוויה מדברית במזג אויר מושלם ואירגון למופת. היה גם קצת זמן לטיולים באיזור. <קישור לתמונות>. שבוע לאחר מכן –… Read more »

חגים וטיולים

זה פוסט ארוך. מאוד. סיכום טיולי החגים. למי שקורא הודעה זו במייל – מומלץ להקיש על הקישור ולקרוא באתר הבלוג. תל צפית, תל תענך, ירדן, הר כרכום, אינדינגב, והרי בית… Read more »

חג סוכות

חג סוכות היה אינטנסיבי במיוחד. התחלנו בטיול בירדן, נחלי ים המלח כולל יומיים בנחל זרד (ואדי חסה), משם ניצלנו את הפתיחה למטיילים של כביש 10 (כביש הגבול עם מצרים) ומייד נסענו לטיול… Read more »

חדשות

האתר שלי עבר שידרוג. כדאי לנסות:  http://doron.shlittner.com בלוג המוסיקה שלי פעיל ובועט. כדאי לבקר ועוד יותר כדאי להרשם לקבלת ניוזלטרים. אפילו מחלק כרטיס להופעה של רם אוריון   🙂  … Read more »